REGULAMIN SKLEPU

§ 1 PREAMBUŁA

Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego www.czescidomyjni.pl oraz zasady jego funkcjonowania.

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem i administratorem sklepu internetowego www.czescidomyjni.pl  jest: GAMTEK Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, o numerze NIP: 5272768189, REGON: 364306866
  2. Grafika , treść oraz zdjęcia są własnością sklepu internetowego www.czescidomyjni.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.

§ 3 DEFINICJE

  1. Pojęcia regulaminu:
    • a) Dzień roboczy – od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • b) Formularz rejestracji – umożliwia utworzenie Konta Klienta.
    • c) Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwia złożenie zamówienia.
    • d) Klient – osoba fizyczna, prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca ze sklepu internetowego, a także przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.
    • e) Konsument –  osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba prowadząca działalność gospodarczą, której PKD nie jest powiązane z działalnością Sprzedającego.
    • f) Konto – usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem, w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym.
    • h) Produkt – artykuł dostępny w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    • i) Sprzedawca: GAMTEK Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, o numerze NIP: 5272768189, REGON: 364306866
    • j) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta za pośrednictwem sklepu internetowego między Klientem a Sprzedawcą.
    • k) Zamówienie – oświadczenie Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.

§ 4 KONTO

  1. Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego www.czescidomyjni.pl jest posiadanie urządzenia elektronicznego z dostępem do Internetu.
  2. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego i podanie danych Klienta, każdy Klient ma indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne.
  3. Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą których loguje się do sklepu internetowego.
  4. Korzyścią posiadania konta jest możliwość sprawdzenia cen produktów, korzystania z indywidualnych promocji, śledzenie historii zakupów, zakup produktów.

§ 5 WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient składa zamówienie po zalogowaniu się na zarejestrowane konto i wypełnienie formularza zamówienia.
  2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  3. Podsumowanie zamówienia zawiera łączną cenę zamówionych przedmiotów oraz koszty dostawy, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów
  4. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z regulaminem sklepu i zaakceptować go, jest to czynność dobrowolna, konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
  5. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez wybór „Potwierdź zakup z obowiązkiem zapłaty” jest zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
  6. Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca potwierdza w e-mailu przesłanym na adres poczty elektronicznej, który Klient zamieścił w formularzu podczas składania zamówienia.
  7. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.

§ 6 WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI

  1. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
    • a. Płatność za pomocą przelewu tradycyjnego
    • b. Płatność za pobraniem
    • c. Aplikacją PAYU, przelewy elektroniczne, karty płatnicze i BLIK
  2. Po złożeniu zamówienia i nieopłaceniu go w czasie 30 min. umowa sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta, a zamówienie anulowane.

§ 7 WARUNKI I TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA

  1. W przypadku wyboru płatności przelewem zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  2. Termin realizacji zamówień to 1-3 dni robocze.
  3. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju według cennika firm kurierskich.
  4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  5. Zakupy zrealizowane w sklepie internetowym można odebrać w sklepie stacjonarnym, znajdującym się w Chyliczkach 05-500 przy ul. Wschodniej 7a.
  6. Czas transportu produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze. Czas ten może ulec wydłużeniu.
  7. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Brak spisania protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu kosztów.

§ 8 REKLAMACJE

  1. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
  2. Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi, na postawie Kodeksu cywilnego.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie krótkim terminie, do 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  4. W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać następujących działań:
    • - wymiany towaru na nowy;
    • - naprawa towaru;
    • - obniżenie ceny;
    • - odstąpienie od umowy – jeśli wada jest znacząca.
    Jeżeli Sprzedawca nie zgadza się z uznaniem reklamacji, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
    • - wymiana towaru;
    • - naprawa towaru;
    • - rodzaj usterki;
    • - wcześniejsza reklamacja towaru.
  5. Klient-Konsument zostaję objęty przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym w zakresie rękojmi za wady.

§ 9 ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres:
    GAMTEK Sp. z o.o. ul. Wschodnia 7a, 05-500 Chyliczki.
  2. Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
  3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu: GAMTEK Sp. z o.o. ul. Wschodnia 7a, 05-500 Chyliczki. wraz z dokumentem sprzedaży i dołączonym formularzem zwrotu.
  4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  5. W przypadku zauważonych braków, wad w przesyłce lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  6. Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia zleca odbiór wadliwego produktu na swój koszt.
  7. Zlecenie odbioru jest wykonywane tylko i wyłącznie wadliwego produktu. W przypadku dołączenia innych produktów do zwrotu Klient zostanie obciążony kwotą 20 zł, na poczet kosztów transportu, które w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący.
  8. Klient Konsument prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będzie miał możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jako Konsument, wyłącznie w przypadku, gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca, a sam zakup nie ma charakteru zawodowego.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument i Klient-Konsument odpowiada materialnie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z niewłaściwego użytkowania niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności.
  10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, za wyjątkiem kosztów dostawy produktów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar, w ten sam sposób jaki zostało opłacone zamówienie, zgodnie z poniższym opisem:
    • a. Przy płatności poprzez przelew na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie.
    • b. Przy płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu.

§ 10 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami, a w przypadku prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, nie posiadających charakteru zawodowego Sprzedającego.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
  3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w części lub całości, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

§ 11 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody.
  3. Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie Polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu https://czescidomyjni.pl/polityka-prywatnosci.
  4. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie), zgodnie z Polityką Cookies dostępną na stronie internetowej Sklepu https://czescidomyjni.pl/polityka-prywatnosci.

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie www.czescidomyjni.pl oraz na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dniu zawarcia umowy sprzedaży.
    W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48 510465252.